articles
buy sex toys online
book store
book storebuy sex toysmen sex toys
 
 
 
Onderwijs  
0 reacties
Groeistuipen
Öznur Gümüş 2007-03-16

Cosmicus groeit. Het bestuur wordt kleurrijker en wordt versterkt door de intrede van Sanne Tromp en Jeanette van Rees. De kogel is door de kerk: Cosmicus opereert sinds enkele maanden vanuit een eigen kantoor aan de Ondiep Zuidzijde 6 te Utrecht. De zoektocht heeft zijn vruchten afgeworpen en het landelijk bestuur heeft reikhalzend zijn intrek in ‘het stulpje’ genomen. De plotselinge aanwas van innovatieve projecten dwong ons ertoe om serieus op zoek te gaan naar een fysieke plek om zodoende de ‘zaken’ beter te kunnen voorbereiden en afhandelen. We noemen het zaken, omdat er met de komst van de kantoorplek tevens een externe medewerker is aangetrokken. We heten Joannemie van Dijk van harte welkom in de Cosmicusfamilie en hopen dat ze een leerzame en spetterende tijd tegemoet gaat in haar functie als beleidsmedewerker.

Cosmicus floreert. Dit is niet enkel te danken aan de projecten die we opzetten en in samenwerking met toonaangevende partners uitvoeren. Ook de erkenning en waardering die ons middels onderscheidingen worden toegekend sterken ons om onvermoeid en gemotiveerd door te gaan. De deelname aan de bijeenkomst Breed Initiatief Maatschappelijke Binding in de Ridderzaal op 26 januari 2005 en toekenning van Appeltjes van Oranje vormen een ‘bescheiden’ greep uit de talrijke complimenten aan ons adres. De succesfactor van Cosmicus kunnen we niet blootgeven, maar we kunnen wel onderschrijven dat wetenschappelijk onderzoek aantoont dat de grootte van een bedrijf geen rol speelt bij het ontwikkelen van innovaties. Houding en gedrag blijken uiteindelijk bepalend te zijn. Tevens kunnen we concluderen dat met name organisaties die investeren in het delen en vergaren van kennis zich significant innovatiever onderscheiden. Wij als Cosmicus zijn grote voorstanders van samenwerking én delen van kennis! Openheid en transparantie sieren ons.

In het voorgaande zijn de ontwikkelingen geplaatst in het licht van de klassieke metafoor: die van de akker waarin gezaaid wordt, met het oogmerk een zo rijk mogelijke oogst binnen te halen. Die vergelijking wordt in 2006 doorgetrokken. Het is nu de tijd van groeien.

 
  Beoordeel artikel Reageer op artikel